Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа Ромео 147 фейслифт

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Алфа Ромео 147 фейслифт

    Здравейте колеги!
    Харесвам много Алфа Ромео 147 и се колебая дали да се спра на тези до 2004г. или на фейслифта от 2005г.
    Парите са почти двойно от 3500лв. на 5900лв. за дизеловите. Питането ми е към някой който е имал едната и в последствие е купил и фейслифтовата. Има ли и тя неприятното скърцане от окачването и в купето, много по-скъпо ли е обслужването, заслужава ли си по-високата цена и т.н.

  • #2
    Мен пък ми харесват повече първия преди фейслифтовия модел

    Аз бих гледал състоянието на колата. Но вкусове всякакви. Това че една кола е на по-малко години си е донякъде предимство. Аз бих търсил запазена 1.9 jtd 16 v, 2003 - 2004 год. Поздрави и успех с избора!
    Alfa Romeo 147, 1.9 JTD 16 V

    Comment


    • #3
      Сори ама за 2004 3,500 ми звучи доста несериозна цена.
      Иначе колите са 1:1 като окачване , интериор , мотори( с малки изключения)
      Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

      Comment


      • #4
        Аз лично си я ибрах според екстрите,маркирах кожен салох,климатроник,автопило и година след 2003 и за 5-6хиляди можеш да вземеш само преди фейса,така направих и аз.Съвета ми е да отидеш и да покараш такава кола с мотора на,който си се спрял и след това да обикаляш по огледи.

        Comment


        • #5
          Да, за интериора и екстериора съм запознат визуално от снимките. Разликите не са големи и не си заслужава само заради тях разликата в цената.

          Питането ми е дали при фейслифта не са оправили скърцането от пластмасите в купето, и съответно скрибуцането по окачването ?
          При фейслифта има и по-мощни мотори 1.9JTD 140 150 к.с., за това може би ако са оправени дребните скърцащи проблеми в купето и по окачването си заслужава по-вечето пари.
          Ако може някой с фейслифтова 147 JTD да сподели.

          Comment


          • #6
            Колега, по-горе ти писаха че окачването е 1:1, така че няма как да е станало по-добро Скърцането според мен идва не от калпаво окачване, а от калпави части. Ако си слагаш истински части, няма проблеми. Лошото е, че струват скъпо, а ние не сме склонни да плащаме 2 пъти повече за нещо, което го има по-евтино. А после олеле майко що така? Бедата на 147/156 е, че цената на качествените части по окачване + обслужването се доближават до цената на екземпляр втора ръка. А Ганьо очаква, че като си вземе кола за 2-3 бона ще я поддържа на цената на голф. Предполагам вече донякъде ти е ясна картинката Така че, хубаво си прецени дали си готов да посрещнеш допълнителните разходи и до каква степен си съгласен на компромиси.
            Относно интериора - не виждам какво толкова скърца. Дори и моята 156 не скърца, въпреки че е вече с доста стаж по лунните пейзажи в БГ и вече е на 14 години. При 147 не е по-различно.

            Качи се и покарай, ако те грабне - това е твоята кола. Остава да намериш читав екземпляр. Гледай състоянието, не толкова годината.

            едит:
            По-мощните мотори определено си заслужават. Но са и малко по-скъпи за поддръжка. Иначе и JTD 115 коня върви доооста добре след ремап
            Last edited by tonov; d.m.y г., 10:12.
            166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
            ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

            Comment


            • #7
              мерси за отговорите

              Comment

              Working...
              X